کشتی سرگشته

کشتی عمر

کشتی سرگشته

کشتی عمر

کامپوزیت زیبایی دندان

جستجو دکتر کلینیک دندانپزشکی ایران در لیست بهترین پزشکان متخصص ایران، آدرس، تلفن و نوبت دهی

فهرست

  • تاریخچهٔ دندان‌پزشکی در جهان
  • بهترین دی وی دی ادبیات کنکور و فیلم های آموزشی تدریس استاد شاهین شاهین زاد
  • {
  • کلینیک دندانپزشکی ایران اهواز
  • |}

در برخی کشورها علاوه بر شرکت در آزمون تخصصی دوره‌های کارورزی شش‌ماهه تا ۲ ساله هم تعیین‌شده است. در این دوره‌ها شما در یک بیمارستان یا کلینیک آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنید. پس از گذشتن از این مسیر دشوار می‌توانید فعالیت خود را به‌عنوان یک دندان‌پزشک در کشور مقصد شروع کنید.  از نظر سن فقط ممکنه برای استخدام در ازمون های دولتی به مشکل بخورید. البته فعلا این رشته وضعیت نسبتا خوبی در مقایسه با اکثر رشته ها داره. مثلا اگه تخصص رو خارج از کشور و عمومی رو داخل کشور خونده باشید، فقط طرح عمومی دارید، طرح تخصص ندارید. سلام زهرا خانم با دیپلم انسانی میتونید در کنکور تجربی شرکت کنید و نیاز به گرفتن دیپلم مجدد نیست.

تاریخچهٔ دندان‌پزشکی در جهان

البته کسانی که در کلینیک یا جاهایی مثل تامین اجتماعی و درمانگاه دولتی کار میکنن موظفن ساعات خاصی از روز سر کار باشن. اما سال های اول که طرح هست یا درمانگاه دولتی باید ساعات اداری کار کنه. اگر هم برن پیش عمومی که البته خیلیا هنوز میرن، اول میرن پیش پزشکان عمومی با سابقه و معروف و کمتر سراغ مطب شخصی یک پزشک عمومی تازه کار میرن. به عنوان نمونه عینی میگم دوست م پزشکی عمومیه میگه نمیخوام مطب بزنم چون مطب الان اینجا درامد نداره تا دکتر فلانی و فلانی هست (دوتا پزشک عمومی معروف هستن این دو نفر) کسی پیش من نمیاد باید فعلا همون بیمارستان یا روستاها کار کنم. بیمارستان هم شیفت شب و آنکال و کشیک اجباری رو همیشه داره. البته پزشکی عمومی الان به جز بیمارستان، در درمانگاه، شبکه بهداشت، تامین اجتماعی، پزشکی قانونی و … هم پزشک عمومی میتونه کار کنه.

  • دندان‌پزشکی در ایران به‌عنوان یکی از شاخه‌های پزشکی روز به روز، بیشتر پا می‌گرفت و با پیشرفت خود، جامعه دندان‌پزشکی ایران را نیز گسترش می‌ داد، این شاخه علمی در عرصه جهانی نیز دچار تحولات متعدد و مختلف می‌شد.
  • با توجه به اینکه گفتید این مقاله با استناد به حرف های صاحبان مشاغل نوشته شده.
  • اما تقریبا هر سال اخرین رتبه های کشوری قبولی دندانپزشکی نزدیک به ۱۰ هزار کشوری بودند.
  • {
  • مهلت فراغت از تحصیل داوطلبان شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی تغییر کرد.
  • |}{
  • از طرف دیگر با توجه به حساسیت این شغل طبیعتاً سخت‌گیری‌ها بیشتری نسبت به بقیه مشاغل درباره آن وجود دارد.
  • |}{
  • گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد، بیش از یک هزار نفر از محرومین اردبیل را به صورت رایگان ویزیت کردند.
  • |}

البته در بعضی کشورها پزشک و پرستار پرستیژ بالاتری دارن و اولویت مهاجرت دارن. تو این کشورها اصلا به دندانپزشک دکتر نمیگن، میگن دنتیست! سازمان جهانی پیش بینی کرده تا سال ۲۰۳۰ میلادی دندانپزشکی میشه یکی از تخصص های پزشکی و شاید دندانپزشک هم دیگه بشه پزشک متخصص. کلینیک دندان پزشکی علاوه بر هزینه های مناسب کلینیک ارائه کیفیت، خدمات مناسب و بهداشت برای ما بسیار مهم است.

بهترین دی وی دی ادبیات کنکور و فیلم های آموزشی تدریس استاد شاهین شاهین زاد

پر؛ آرایشگر و دندان‌پزشکی بود که در دربار پادشاهی فرانسه خدمت می‌کرد. در این مقاله سعی کردیم نگاهی کلی به اعتبار مدرک دندان‌پزشکی ایران در جهان داشته باشیم. همیشه توصیه ما این بوده که بر اساس اهداف، تجربه و وضعیت خود بهترین راه مهاجرت به اروپا را انتخاب کنید. در برخی مواقع جدای از ویرای کاری می‌توان با راه‌هایی مثل تمکن مالی ایتالیا، اقامت سرمایه‌گذاری به اروپا سفر کرد. {|} شهرستان های کوچک و مناطق محروم مخصوصا توی اون چند استانی که گفتم فعلا فرصت واسه دندانپزشک تازه کار بیشتره. هم اکنون مراکز آموزش دندانپزشکی شامل ۱۶ دانشکده دندانپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دو دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و واحد خوراسگان اصفهان می‌باشد. در سالهای اخیر مراکز آموزش بهداشتکاران دهان و دندان به دانشکده‌های دندانپزشکی تبدیل شده است. آموزش دندانپزشکی عمومی در سالهای قبل از انقلاب، تنها در ۴ دانشکده تهران، ملی، مشهد و شیراز بصورت سالی ترمی و واحدی با گذراندن ۲۴۰ واحد درسی شامل علوم پایه، پره کلینیک و کلینیک انجام می‌شد. {

کلینیک دندانپزشکی ایران اهواز

|} اگر در مقاله زیادی دندانپزشک در کلانشهرها ذکر میشه، درست تر و بهتر اینه که خدمات زیبایی دندان و دهان که به شدت افزایش یافته و معمولا هم در این کلانشهرها هست ذکر بشه. یا مبنای این درامد ۲۰ ملیونی (در همان سال ۹۶) چیه؟ حتی اگر با احتساب تورم این نرم رو ۵۰ ملیون در نظر بگیریم اگر در اقوام دندانپزشک داشته باشید میدانید که نه تا حدودی ،بلکه کاملا خنده دار است و ارقام واقعی بسیار بالاتر هستند. واسه تخصص میشه اگه شهریه دوره تحصیل رو بدی نیازی به گذراندن طرح نداری الان دانشگاه آزاد دوره تخصصش اینجوریه. خیلی ها دوس دارن طرح نرن و معاف بشن چون حقوق دوره طرح کمتره و معمولا مجبورن تو مناطق محروم کشور کار کنن. در طول دوره طرح عمومی که حدود ۲ ساله، حق مطب زدن نداری اما میشه شیفت عصر بری پیش یه دندانپزشک یا کلینیک خصوصی کار کنی.  بله هست ۳۰ هزار تومنیش هم شاید پیدا بشه ولی وقتی شما ماده بد استفاده میکنه یارو فردا برمیگرده از جا کنده شده میاد شاکی میشه خودبخود برات تبلیغ منفی میشه مشتری هاتو از دست میدی درامدت کم میشه. یا مثلا همون ماده روکش موقت یه دونه کارتریج ۵۰ میلی لیتری ازش نزدیک ۳۰۰ هزار تومان قیمتشه. کیت بلیچینگ خوب هست واسه دو تا بیمار بیشتر نمیشه ازش استفاده کرد الان ۵۶۰ هزار تومان قیمتشه. مواد بد هم بخوای استفاده کنی کیفیت نداره مشتری هاتو کم کم از دست میدی. undefined اما اگه بخواید یک مطب کوچکتر فقط یا یک یونیت داشته باشید یه سری مخارج داره. اجاره کردن واسه شروع کار به صرفه تر هست چون هزینه کمتری لازم داره. یه یونیت بخواید بخرید از حدود ۱۰ میلیونی هست تا بالای ۶۰ میلیون تومان. یه کمپرسور الان از ۱ میلیون تومانی هست تا نزدیک ۱۰ میلیونی. یه دستگاه اتوکلاو از ۷ میلیون هست تا نزدیک ۲۰ میلیون. 

برگرفته از سایت pishrodent.com

نحوه تشخیص عسل اصل

نحوه تشخیص عسل طبیعی


باورهای غلط درباره تشخیص عسل طبیعی

این روش ها را احتمالا از همسایه و دوستانتان شنیده اید و یا در وبلاگ ها و سایت های خبری مشاهده کرده اید که به احتمال زیاد هیچ شناختی نسبت به ویژگی های عسل طبیعی ندارند.

تشخیص عسل بوسیله آب

در این شیوه می گویند عسل وحشی را در آب سرد بریزید، اگر سریع حل شد تقلبی است و اگر طول کشید و به آسانی در آب حل نشد طبیعی است. در صورتی که غلظت عسل ها با توجه به رطوبت آن ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال عسل بهارنارنج یا جنگلی با توجه به خصوصیات فیزیکی که دارند کاملا روان و شل هستند. اگر بخواهید با این روش عسل های مرکبات را تست کنید، قطعا این عسل ها را تقلبی می دانید، در صورتی که این عسل ها کاملا طبیعی و خالص هستند.

تست عسل طبیعی از روی رنگ

یکی دیگر از روش ها غلط برای تشخیص عسل خوب و با کیفیت توجه به رنگ عسل است! همانگونه که در مقاله “ عسل خالص” توضیح دادیم، رنگ هر عسل با توجه به شهد مورد استفاده زنبور، نوع خاک منطقه و بسیاری از عوامل دیگر متغیر است. اینکه برخی می گویند عسل سیاه و قرمز رنگ کیفیت بیشتری دارند به هیچ وجه صحیح نمی باشد. برای مثال عسل یونجه با اینکه کیفیت بالایی دارد ولی به رنگ زرد روشن می باشد و این دلیلی بر تقلبی بودن یا کیفیت پایین آن نمی باشد.

جالب است بدانید برخی از شرکت ها و فروشندگان برای تیره تر شدن عسل آن را حرارت می دهند و یا رنگ خوراکی به آن اضافه می کنند. نوش جان افرادی که فکر می کنند عسل طبیعی حتما باید تیره باشد!


تشخیص عسل  اصل کردستان با توجه به غلظت

گفته می شود عسلی که روان باشد بی کیفیت و عسلی که غلیظ باشد طبیعی است، در صورتی که غلظت عسل با توجه به برخی عوامل مانند منطقه ای که عسل از آن برداشت شده متغیر می باشد. برای مثال عسل های شمال کشور معمولا روان هستند و رطوبت بالایی دارند.

تشخیص عسل طبیعی بوسیله کبریت

یکی از باورهای اشتباه که بسیار در بین مردم رایج است تشخیص بوسیله کبریت یا شمع می باشد. جالب اینجاست که برخی افراد می گویند اگر عسل سوخت، تقلبی است و برخی نیز می گویند اگر سوخت طبیعی است! اما همانگونه که گفتیم این مورد هم با توجه به خصوصیات فیزیکی هر عسل متفاوت است و به هیچ وجه روشی صحیح برای تست کیفیت عسل نمی باشد.

 تشخیص عسل خالص بوسیله عطر و بو

این روش به فروشندگان متقلب کمک زیادی کرده، به این دلیل که با افزودن اسانس و برخی روش های دیگر پس از باز کردن درب عسل چنان عطر و بویی پخش می شود که با خودتان می گویید از این بهتر نمی شود، این عسل حتما طبیعی است. اما غافل از اینکه هر عسل گران قیمت با دیگری متفاوت است و برخی عسل ها با اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند بسیار کم عطر می باشند.

تشخیص عسل تقلبی با زرده تخم مرغ

یکی از عجیب ترین روش هایی که تابحال شنیده ایم تشخیص با زرده تخم مرغ است، در این روش باید عسل و زرده تخم مرغ خام را با هم مخلوط کرد، اگر بعد از چند دقیقه شبیه زرده تخم مرغ پخته شد، طبیعی است و در غیر اینصورت تقلبی است! البته نیازی نیست که دوباره یادآوری کنیم این روش هم بدون پایه و اساس علمی است و کاملا غلط می باشد.
بیشتر بخوانید : عسل دیابتی

 بسیاری از مردم کشورمان با تصور اینکه در حال حاضر امکان دسترسی به عسل طبیعی و خالص وجود ندارد، عملاً خود را از این ماده غذایی شفابخش و بسیار مفید، محروم کرده‌اند یا سرانه مصرف آنها به‌دلیل چنین تصوراتی، در سطحی بسیار پایین قرار دارد.

درباره باورهایی نظیر اینکه امکان خرید عسل خوب و طبیعی در بازار مصرف کشورمان بسیار دشوار یا غیرممکن است، گفتنی‌های زیادی هست که در این مطلب به چند نکته ضروری در این خصوص می‌پردازیم.

نخست اینکه به‌خلاف تصور غالب، "عسل خوب " الزاماً عسلی نیست که از زنبوری تهیه شده باشد که آن زنبور صددرصد از گلهای دشت و باغها تغذیه کرده باشد بلکه حتی عسل زنبوری هم که مثلاً در فصل سرما توسط زنبوردار با شکر یا شیره‌های شیرین تغذیه شده باشد نیز دارای بخش قابل توجهی از خواص عسل طبیعی است و به‌راحتی می‌توان با مصرف چنین عسلی که فرایند تولید آن توسط زنبور طی شده، از فواید مختلف ذکرشده برای عسل، منتفع شد!

نکته دوم اینکه برخی تصور دارند که عسل اصل و خالص الزاماً باید قیمتهای بسیار بالایی داشته باشد و عسل‌هایی که با قیمتهای مثلاً کمتر از 50 هزار تومان به‌ازای هر کیلو در بازار به‌فروش می‌رسند، نمی‌توانند عسل طبیعی، مفید و قابل اعتمادی باشند!

 تشخیص عسل واقعی با ریختن روی ناخن

این روش که توسط یکی از سایت های تازه تاسیس در حوزه فروش عسل طبیعی منتشر شده واقعا عجیب است و نشان دهنده این است که این عزیزان هیچ سر رشته ای در موضوع عسل و زنبورداری ندارند. آن گونه که ذکر می کنند باید چند قطره عسل بر روی ناخن خود بریزید، اگر بر روی ناخن باقی ماند یعنی اصل است و در غیر این صورت اگر پخش شد تقلبی است! این مورد هم کاملا اشتباه است؛ زیرا غلظت عسل ها با یکدیگر متفاوت است.

مطالعه بیشتر : فواید عسل دیابتی

عسل طبیعی شکرک می زند؟

عوامل بسیاری باعث کریستالیزه شدن عسل می شوند مانند: رطوبت، درجه حرارت محیط، دیاستاز، میزان گرده گل موجود در عسل و نوع پوشش گیاهی منطقه. بدلیل اطلاعات اشتباهی که در بین مردم عادی وجود دارد برخی از فروشندگان عسل و زنبورداران، عسل را حرارت می دهند تا از رس بستن آن جلوگیری کنند اما با این کار بسیاری از خواص و آنزیم های عسل از بین میرود.

به همین دلیل ما همواره توصیه می کنیم عسل خام استفاده کنید و از مصرف عسل هایی که برای بسته بندی راحت تر و خوش رنگ تر شدن حرارت دیده اند خودداری کنید.

چرا این روش های اشتباه رایج شده است؟

متاسفانه روش های فوق در بین عموم بسیار پخش شده و کنار زدن آن ها کار سختی است، در این بین برخی از افراد به انتشار این اشتباهات کمک زیادی کرده اند.

۱. شرکت ها و فروشندگان متقلب

در برخی موارد شرکت هایی که عسل های مصنوعی و تقلبی تولید می کنند برای اینکه راحت تر بتوانند محصولاتشان را بفروش برسانند، ویژگی های محصول خود را بعنوان محصول طبیعی از طریق روش های مختلف پخش می کنند.

https://bitn.ir/iQcUP

https://zaya.io/ceiz7

https://1da.ir/KW1cHk0w

http://gestyy.com/eoh007

http://alturl.com/j5kgc


معرفی انواع کامپوزیت


انواع مارک کامپوزیت دندان موجود در بازار به دندانپزشکان این امکان را داده که برای انتخاب رزین کامپوزیت مناسب و ایده آل خود گزینه های متفاوتی در دسترس داشته باشند. انتخاب بهترین مارک کامپوزیت دندان باید بر اساس ویژگی ها، سایه های رنگ موجود، مرغوبیت و کیفیت رزین کامپوزیت انجام گیرد. رزین های کامپوزیتی که دوام طولانی تری دارند و بعد از فرم دهی و سفت شدن از لحاظ ظاهری طبیعی تر به نظر می رسند؛ جزو کامپوزیت ونیرهای مرغوب به شمار می آیند. این نوع رزین های کامپوزیت مزایای بسیار زیادی دارند؛

خرید کامپوزیت 

شامل:


•    زیبایی ظاهری: زمانی که ونیرهای کامپوزیت مرغوب روی دندان‌ها فرم داده شده و سفت شوند؛ از لحاظ ظاهری زیبایی بی عیب و نقص و کاملاً شبیه دندان های طبیعی به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید : خرید کامپوزیت زیبایی

•    فرم دهی سریع: بهترین نوع کامپوزیت ونیرها، رزین هایی هستند که به سرعت بعد از برخورد اشعه لیزر سفت شوند و بیمار بتواند بلافاصله بعد از جلسه درمانی برای جویدن غذاهای مختلف از آنها استفاده کند.
•    انعطاف پذیری: مهمترین ویژگی که برای دندانپزشکان در انتخاب انواع مارک کامپوزیت دندان مهم است؛ انعطاف‌پذیری هنگام فرم دهی رزین هاست. دندانپزشک باید بتواند به راحتی رزین های کامپوزیت را روی دندان‌های بیمار به هر شکلی که می‌خواهد در آورده و آنها را فرم دهی کند.
•    سازگاری  با دهان و دندان: یکی از مهم ترین مزایای انواع مارک کامپوزیت دندان مرغوب، سازگاری آن با بافت های لثه، دندانهای طبیعی و به طور کلی محیط دهان و دندان است. به طوری که بعد از کاشت کامپوزیت، بیمار احساس ناراحتی یا وجود جسم اضافی در دهان نداشته باشد.
•    مقاومت در برابر سایش: با پیشرفت تکنولوژی امروزه کامپوزیت هایی به بازار آمده‌اند که کاملاً در مقابل سایش مقاوم هستند و در اثر برخورد با دندان های مقابل به راحتی نمی شکنند.
•    قابلیت ترمیم: یکی از خصوصیاتی که کامپوزیت ونیرها را نسبت به لمینت سرامیکی متمایز می سازد؛ قابلیت ترمیم آنهاست. به طوری که اگر یکی از آنها ترک بردارد یا بشکند؛ نیازی به تعویض ندارد بلکه دندانپزشک می تواند به راحتی مجددا آنها را ترمیم نماید.
•    استحکام بالا: رزین های کامپوزیت ترکیبی از مواد شیمیایی پر کننده هستند که برای افزایش استحکام باید اندازه ذرات سازنده آنها کنترل شود. انواع مارک کامپوزیت دندان به علت تکنولوژی های مختلفی که در کار تولید به کار می برند؛ استحکام متفاوتی دارند اما کامپوزیت رزین های مرغوب به علت استحکام بالا طول عمر بیشتری روی دندان ها خواهند داشت.

بررسی تخصصی کامپوزیت | IPS Empress

کامپوزیت ایوکلار IPS Empress ترکیبی بسیار زیبا برای پر کردن حفره در دندانهای قدامی و خلفی است. در پنج سطح مختلف شفافیت موجود است. بنابراین ، انواع مختلفی از ویژگی های آناتومیکی می توانند صادقانه بازتولید شوند.خرید کامپوزیت IPS

با استفاده از مواد توصیف کننده روان IPS Empress Direct Effect و IPS Empress Direct Color ، هر ترمیم را می توان به طور خلاقانه سفارشی کرد. مواد به سادگی در زیر لایه نهایی پوشش قرار می گیرند. مواد مات و مات IPS Empress Direct Opaquer که باعث روشنایی آن می شود ، به طور قابل اعتماد تغییر رنگ دندانهای نامطلوب ، سطوح فلزی در معرض و تجمع هسته در ناحیه قدامی و خلفی را می پوشاند .

کامپوزیت کاریزما | Charisma

  • ترمیم مستقیم پوسیدگی های کلاس I الی V
  • ونیر کامپوزیتی
  • بستن دیاستم
  • اسپلینت کردن دندان ها
  • ترمیم لب پریدگی های ترمیم های کامپوزیتی و پرسلنی
  • موجود درشیدهای متنوع
  • نانو هیبرید
  • کیفیت عالی
  • هندلینگ آسان
  • دارای تکنولوژی Microglass II*
  • رادیواپک
  • حداقل شیرینکیج
  • مقاومت و استحکام بالا

خرید کامپوزیت کاریزما

بررسی تخصصی کامپوزیت سارمکو | Saremco

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم چسبندگی به قلم، عدم ایجاد حساسیت پس از درمان، پایداری رنگ مطلوب در طولانی مدت، رادیو اپک بودن و شکل‌پذیری آسان اشاره کرد

  • ایده آل برای استتیک
  • برای ترمیم پوسیدگی های کلاس I تا V
  • فاقد مونومرهای آزاد سمی HEMA و TEGDMA
  • دارای حداقل شیرینکیج و قابلیت پولیش پذیری آسان و درخشش عالی
  • قابلیت هیدروفوبیک دارد و مقاومت آن در برابر نور یونیت بیش از ۷ دقیقه در۱۱۰۰۰ لوکس است

کامپوزیت سارمکو | Saremco

خرید کامپوزیت سارمکو

ویژگی‌ها کامپوزیت سارمکو | Saremco :

  • مناسب برای ترمیم پوسیدگی های کلاس I تا V
  • فاقد مونومرهای آزاد سمی HEMA و TEGDMA
  • استرس انقباضی کم(۴٫۲mpa)
  • انقباض حجمی کم (۲٫۲vol%)
  • بدون ایجاد حساسیت
  • هیدروفوبیک(حداقل جذب آب)

رنگ‌بندی :

  • SW
  • +SW
  •  ++SW

محتویات بسته :

۱ عدد سرنگ ۴ گرمی

خرید بلیچینگ برای دندان به ساختار دندان چیزی اضافه نمی گردد و مانند وایتکس عمل می کند که به آن سفید کردن شیمیایی می گویند. این روش هم در منزل و هم در مطب دندانپزشک انجام می گیرد ولی در مطب با غلظت بالاتری صورت می گیرد این روش طی 3 الی 4 جلسه صورت می گیرد و بعد از یک هفته نتیجه آن نمایان می شود ولی روش بلیچینگ در خانه بدین صورت است دندانپزشک قالب دندان را می گیرد و وسیله ایی می سازد که به آن تری بلیچینگ می گویند این وسیله مانند دندان ها شفاف می باشد و بیمار هر شب مجبور است است ماده بلیچینگ را درون تری بلیچینگ ریخته و در ناحیه مربوط به هر دندان قرار دهد.

این درمان در دندان های زرد شده به خوبی عمل می کند و روی دندان های متمایل به قهوه ای کمتر فرد نتیجه می گیرد و بر روی لکه های خاکستری و بنفش تاثیر ندارد دندان هایی با لکه های آبی رنگ متمایل به خاکستری که در اثر تتراسایکلین به وجود آمده است دشوار بوده و بعد از 6 ماه باز به بلیچینگ شاید احتیاج داشته باشد.

چه زمان دندان های ما به بلیچینگ نیاز دارند؟

1) زرد و قهوه ایی شدن دندان ها به مرور زمان

2) زردی دندان بر اثر نوشیدنی هایی مانند نوشابه گاز دار، کافئین و چایی غلیظ

3) عادت غذایی فرد که باعث زرد شدن دندان های فرد شده اند

4) زرد شدن دندان بر اثر دخانیات از جمله سیگار و قلیان

آیا می توان با مواد موجود در بازار بلیچینگ دندان را انجام داد؟

امروزه پودرهای شیمیایی بسیاری وارد بازار شده که دندان ها را سفید می­کنند ولی عوارض بسیار بدی برای دهان و دندان دارند. همچنین در سال های اخیر محصولاتی در داروخانه ها و سوپرمارکت ها برای سفید کردن دندان، به فروش می­رسد که از طرف دندانپزشکان تایید نمی شود. زیرا این مواد موجب سایش و برداشتن لایه ای از روی مینای دندان می­شوند.خرید بلیچینگ وایت اسمایل

معرفی ترالی دندانپزشکی ۴ کشو

ترالی واحد متحرکی است که به حمل تجهیزات بیمارستان، دندانپزشکی و حمل دارو در بیمارستان ها و کلینیک های دندانپزشکی میپردازد.

ترالی جزو تجهیزات هتلینگ بیمارستان و دندانپزشکی است. کاربرد اصلی ترالی در حمل داروها و تجهیزات پزشکی است که از قبل آماده است، تا در زمان مورد نیاز بتوانند آن را سریع در اختیار اورژانس یا دندانپزشک قرار دهند.

ترالی دندانپزشکی 4 کشو

سایت پیشرودنت به صورت تخصصی در حوضه ساخت و طراحی کابینت و ترالی دندانپزشکی مشغول به فعالیت است.جنس این ترالی ها از بهترین مواد موجود در بازار تهیه شده و با افتخار توانسته‌ایم این محصول را در تیراژ بالا صادر و به فروش برسانیم .

خرید ترالی دندان پزشکی

ویژگی ها :

  • دارای ۴ کشو
  • ریل ساچمه ای با کیفیت
  • مجهز به چرخ وارداتی با کیفیت
  • ام دی اف سر کشو هایگلاس ترک
  • پایه رنگ کوره ای شده
  • مجهز به شیشه جهت استریل سازی

میکروهیبرید (Microhybrids)

میکروهیبرید ها می‌توانند روی لایه عاج دندان نیز فرم دهی شوند. این نوع رزین کامپوزیت مقاومت بالایی دارد و حتی برای حمایت از لایه میکروفیل مینای دندان نیز گزینه ایده آلی به شمار می آید. اندازه ذرات میکروهیبرید نسبت به نانو فیل و میکروفیل بزرگتر است؛ به همین علت مقاومت آن در برابر زرد شدن کمتر خواهد بود از طرف دیگر به علت داشتن ذرات بزرگتر خواص استحکامی آن بالاتر است. میکروهیبرید ها از سه نوع کامپوزیت متفاوت ساخته می شوند و برای پوشاندن دندان‌هایی که تغییر رنگ داده اند بسیار مناسب می باشند.

معایب رزین کامپوزیت میکروهیبرید چیست؟

میکروهیبرید ها قابلیت فرم دهی کمتری دارند و زاویه دار کردن آن ها کمی مشکل است. رزین های میکروهیبرید در مقایسه با سایر رزین های کامپوزیت ونیر نسبت به سایش مقاومت کمتری دارد. البته نتایج زیبایی آنها از لحاظ ظاهری تقریباً مشابه با‌ رزین میکروفیل است. گاهی اوقات از رزین کامپوزیت میکروهیبرید زیر میکروفیل در نواحی که نیاز به استحکام بالا باشد؛ استفاده می شود و یک لایه رزین میکروفیل روی آن قرار می گیرد تا کامپوزیت ونیر علاوه بر استحکام بالا نسبت به زرد شدن نیز مقاوم شود.