کشتی سرگشته

کشتی عمر

کشتی سرگشته

کشتی عمر

۳ دلیل اصلی برای انتخاب لپتاپ استوک و اپن باکس

۳ دلیل اصلی برای انتخاب لپتاپ استوک و اپن باکس

laptopشاید مهمترین و بهترین توجیه برای ترجیح دادن لپ تاپ استوک به آکبند صرفهی اقتصادی لبتاپ استوک آن است. اختلاف قیمتی ردهبندی استوک یک مدل لپ تاپ و مدل آکبند همان مدل (با مشخصات دقیقاً یکسان) حداقل ۱۵ درصد است که مبلغ قابل توجهی است. همانطور که در بالا بدان اشاره شد در بسیاری از مواقع این اختلاف تا ۶۰، ۷۰ درصد هم میرسد! برای مثال لپتاپی که در بازار ایران به صورت پلمپ حدود ۱۱۰ میلیون تومان عرضه میشود در فروشگاه پاساریا ۴۸ میلیون تومان عرضه شده و طبق بررسی ما از روی تصاویر واقعیِ محصول تفاوتی با مدل آکبند ندارد. امروزه با کاهش قدرت خرید مردم، چه چیزی بهتر از صرفهجویی مطمئن و رفع نیاز به بهترین شکل ممکن؟ واردکنندگان محصولات الکترونیک مثل لپتاپ به خوبی از وضعیت اقتصادی کشور آگاهند. آنها میدانند که محصولات گرانقیمت و یا لوکس یا به اصطلاح لاکچری، خصوصاً در حوزهی لپتاپ، بیش از پیش طرفداران خود را از دست دادهاند، و واردات چنین محصولاتی به کشور از نظر اقتصادی توجیه درخوری ندارد. این محصولات به اصلاح «اقتصادی» هستند که بیشترین فروش را در بازار مصرفکنندگان دارند. امروزه قیمت لپتاپهای طراز اول دنیا از حدود ۱۵۰۰ دلار تا حدود ۲۵۰۰ یا حتی ۴۰۰۰ دلار است (حساب و کتاب تومانی آن با شما!). طبیعتاً کمتر افرادی در کشور ما قادر به خرید چنین محصولاتی به صورت آکبند و پلمپ هستند، اگرچه در مواردی، همچون لپ تاپ گیمینگ، چنین قیمتهایی در دنیا کاملاً متداول و معقول به شمار میرود. لپ تاپ استوک از کجا بخریم؟ با بررسی نکات و ریزهکاریهای مختلف در مورد فروشگاههای پرشمار لپ تاپ استوک در ایران، نهایتاً فروشگاه پاساریا را به شما معرفی میکنیم که در بالا هم چندین بار بدان اشاره کردیم.

  • خوب و سریع
  • اندازه صفحه نمایش: 3 اینچ صفحه لمسی
  • طراحی 2 در 1
  • لپتاپهای دانشجویی
  • کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  • لپ تاپ لنوو v15

laptopاین برند با ساخت لپ تاپ ها در گستره زیادی از کاربردهای مختلف حرفه ای و معمولی، سعی کرده تا نیاز اکثریت بازار را پوشش داده و به نوعی بهترین گزینه ها را به کاربران ارائه کند. قویترین لپ تاپ ایسوس را می توان سریع ترین لپ تاپ ایسوس نیز عنوان کرد. این لقب را می توان برازنده سری های حرفه ای این شرکت دانست. در بحث پردازنده مرکزی، این لپ تاپ ها مجهز به Core i9 شرکت اینتل و Ryzen 9 شرکت ای ام دی بوده و قلب تپنده لپ تاپ ایسوس را تشکیل می دهند. این دو پردازنده رقبای مستقیم یکدیگر بوده و هر یک در زمینه های مختلفی در مقابل رقیب خود دارای برگ برنده است. همین رقابت در بخش سخت افزار به کاربران اجازه انتخاب بیشتر و بهتر را داده تا بر اساس نیاز های خود بتوانند سخت افزار مورد نیاز خود را انتخاب و از آن نهایت بهره را ببرند.

  • لپ تاپ ایسوس Ryzen 9
  • میزان استفاده شما از لپ تاپ
  • می تواند کمی گرم شود
  • سری پردازنده مرکزی: Core™ i3 - Core™ i7

laptop2 شرکت Nvidia و AMD اکثر سهم بازار کارت گرافیک ها را در اختیار دارند. مدل های بالاتر این کارت گرافیک ها از فناوری های جدیدتر، بازدهی و Performance بهتر و قابلیت های خاصی برخوردار هستند. فرضا کارت گرافیک های RTX از فناوری Ray Tracing Texel eXtreme برخوردارند که باعث میشود بسیار بهتر سایه ها و طیف های نوری درون بازی رندر شوند و تصاویر طبیعی تر به نظر برسند. در بنچمارک کارت گرفیک ما انواع GPU های لپ تاپ را بررسی کرده و به ترتیب قدرت و امتیاز بنچمارک آنها را لیست کرده ایم. این لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت در دنیای تکنولوژی با نام قاتل پرچمدار (flagship killer) نیز شناخته میشوند. البته این اصلاح بیشتر مربوط به موبایل هایی با همین ویژگی است. چه لپ تاپ هایی مناسب گیمینگ هستند؟ جدا از این موارد برای رقابت هر چه بیشتر بین لپ تاپ ها، کمپانی های سازنده روز به روز سعی بر ایجاد قابلیت های جدیدتر و به روز تر بر روی لپ تاپ های گیمینگ هستند.

پنج قدم آسان برای فروش بیشتر لپ تاپ

laptopدر رأس این طیف، پریمیوم ترین لپ تاپ ها، HP Specters و Zbooks قرار دارند که زنبوک ها ورک استیشن های قابل حمل محسوب می شوند. پایین تر از رأس، HP Envy مجموعه ای از لپ تاپ های پریمیوم است که با قیمت های قابل دسترس اما طراحی، ساخت و مشخصات چشمگیر، بازار حرفه ای و مصرف کننده را به هم مرتبط می سازند. سری Envy دارای تعدادی لپ تاپ دو در یک x360 است. همچنین طیف EliteBook برای کاربران تجاری و طیف HP Omen برای گیمرها مناسب است. در نهایت، مجموعه HP Pavilion بازار مصرف عمومی از جمله خانواده ها را هدف قرار داده است. HP همچنین چندین کروم بوک تولید می کند که لپ تاپ های کوچک و سبک وزنی هستند که به جای ویندوز از سیستم عامل کروم استفاده می کنند. آنها فوق العاده کارآمد هستند، اما نمی توانند همه برنامه های دسکتاپ را که انتظار دارید روی ویندوز اجرا شوند، اجرا کنند. لپ تاپ ها چگونه تست می شوند؟

6 مستند درباره لپ تاپ That may واقعا تغییر راهی که لپ تاپ را میبینید

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر abidar stock بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید.

تفاوت بین لپ تاپ و Google

laptopهمانطور که در متن مقاله توضیح دادیم لپ تاپ های استوک دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و نیاز خیلی از کاربران را در حوزههای مختلف برطرف می سازند. اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان و با کیفیت در انواع و اقسام مدل و رده را دارید می توانید به فروشگاه فولو مراجعه کنید. ما در فروشگاه فولو ، قیمت روز لپ تاپ را با تخفیف های شگفت انگیز به شما ارائه می دهیم. در فولو میتوانید انواع لپ تاپ را در رنگ و مشخصه های متفاوت بازدید و انتخاب کنید. تمامی عکسهای موجود از لپتاپ ها عکس های طبیعی محصولات خودمان هستند که به دست تیم فولو عکاسی شدهاند و محصول ارسالی با کیفیت مشابه عکس درج شده داخل سایت و ایسنتاگراممون خواهد بود ولاغیر. حتی شما مشتری عزیز میتوانید قبل از خرید درخواست عکس از محصول را داشته باشید که از موجودی انبار فولو به صورت زنده برای شما ارسال خواهد شد. تا از بابت کیفیت و سلامت بدنه لپ تاپ هیچ شکل و شبههای باقی نماند.

اینجا چرا 1 میلیون مشتریان در ایالات متحده لپ تاپ هستند

پردازنده Core i5 این لپ تاپ از نسل یازدهم اینتل است و سرعت بسیار بالایی در اجرای بازیها یا نرم افزارهای سنگین دارد. این لپ تاپ به عنوان یکی از لپ تاپ های core i5 کاملاً از پلاستیک ساخته شده است و به اندازه سایر لپ تاپ های برتر Core i5 با کارت گرافیک اختصاصی، سنگین نیست. هر چند باتری این لپ تاپ کور آی 5، ضعیف محسوب میشود و عمر آن 5 ساعت است. علت ضعیف بودن باتری میتواند صفحه نمایش Full HD یا کارت گرافیک اختصاصی آن باشد. شما میتوانید تا 1 ترابایت حافظه HDD یا M.2 SATA II حافظه SSD را روی آن نصب کنید. همچنین با وجود 8 گیگابایت رم، نیازی به رم اضافه نخواهید داشت. اما اگر به نصب بازیهای AAA علاقه دارید یا ویرایش فیلمهای 4K را انجام میدهید، ممکن است به رم بیشتری احتیاج داشته باشید. قیمت لپتاپ Core i5 ایسر نیترو 5 در حال حاضر حدود 28 میلیون تومان است.

laptopاگر دنبال خرید لپ تاپ مناسب حسابداری هستید که تا سالها نیاز شما را برآورده کند. لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T470 یک انتخاب ایده آل داشت. با هزینه کم بهترین سخت افزار را در اختیار داشته باشید. در ادامه به بررسی مشخصات سخت افزاری و امکانات این دستگاه می پردازیم. با ما همراه باشید. سری لپ تاپ های ThinkPad شرکت لنوو معمولا برای کارهای صنعتی طراحی شده است. زمخت و محکم، کاری و قابل اطمینان. این مدل ساخت سال ٢٠١٧ است. با همان ظاهر همیشگی اما با سخت افزاری قدرتمند تر نسبت به نسل های قبلی. در ادامه تک تک فاکتور های مهم این لپ تاپ را بررسی می کنیم. با توجه به سخت افزار این مدل می توان گفت که بسیار مناسب کارهای رندرینگ حرفه ای و نیمه حرفه ای است. مناسب مهندسان و معمارها که علاوه بر پردازشگر قوی به گرافیک بالا نیز نیاز دارند. هر چند که این محصول برای بازیهای گرافیکی سنگین مناسب نیست، اما میتواند به آسانی بازیهای میان رده را مانند PES 18 و FIFA 18 اجرا کند.

laptopهمچنین برای فروشنده نیز مفید است و به جای دور انداختن لپ تاپ، باعث بازگشت مقداری از پول نیز میشود. همچنین برای طبیعت نیز بسیار مفید است و باعث کاهش زباله نیز میشود. لپ تاپ استوک معمولا دارای گارانتی شرکت سازنده نیست و ممکن است توسط فروشنده تا چند ماه گارانتی شود. امروزه شرکتها و برندهای زیادی در سطح جهان به تولید لپتاپ مشغول هستند. ↑ لپتاپ «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ لپتاپ از واژههای مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای laptop computer در انگلیسی و در حوزهٔ رایانه است. «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ "What is a 2-in-1 Laptop?". ↑ «معرفی بهترین لپ تاپ های 2 در 1 در سال 2020: با بهترین لپ تاپ های هیبریدی آشنا شوید | روکیدا». ۱۳۹۹-۰۳-۲۵. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۴.

اما واقعیت این است که بدون بررسی نیازهای خود و شناخت کافی از سختافزارهای مختلف نمیتوان هنگام خرید لپ تاپ ایسوس انتخاب دقیقی انجام داد. تقسیمبندی میکنند. خبر خوب اینکه ایسوس در تمامی این دستهها محصولاتی برای پیشنهاد دارد. کافی است به عنوان کسی که قصد خرید لپ تاپ های ایسوس را دارد، نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید. اگر از لپتاپ صرفا برای گشت و گذار در اینترنت یا تماشای فیلم استفاده میکنید، لپتاپهای اقتصادی ایسوس کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. پردازندهی به کار رفته در این سری از لپ تاپ های ایسوس هرچند قدرت کافی برای اجرای نرمافزارهای سنگین یا بازیها را ندارند، به خوبی از پس اجرای محتوای چندرسانهای و بارگذاری صفحات متعدد وب برمیآیند. نمایشگر با رزولوشن پایین، رم ۴ تا ۸ گیگابایت و گرافیک یکپارچهی فاقد حافظهی اختصاصی از ویژگیهای رایج در انواع لپ تاپ ایسوس ارزان و اقتصادی است. لپ تاپ دانشجویی ایسوس مختص افرادی است که علاوه بر جستجو در اینترنت و تماشای فیلم، از نرمافزارهایی مثل اتوکد و دیگر نرمافزارهای مهندسی نیز استفاده میکنند.