کشتی سرگشته

کشتی عمر

کشتی سرگشته

کشتی عمر

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ برندهای مختلف

بایگانیها لپ تاپ

laptopمشاهده لیست قیمت لپ تاپ برندهای مختلف همیشه اولین قدم برای برآورد هزینه لازم برای خرید لپ تاپ، متناسب با بودجهای است که برای آن در نظر لپ تاپ مهندسی گرفته شده است. با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز شاهد ساخت لپتاپهایی هستیم که در مقابل کامپیوترهای رومیزی، نه تنها کم نمیآورند، بلکه حتی در بعضی مواقع از آنها جلو نیز میزنند. برخی مدلهای لپ تاپ در کنار سخت افزار قوی نسبت به مدلهای رومیزی قیمت پایینتری نیز دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید لپتاپ، نوع کاربری و موارد استفاده خود را مشخص کنید. کاربری عمومی: اگر قصد دارید به شبکههای اجتماعی سر بزنید، فایلهای خود را مدیریت کنید و یا فیلم و سریال ببینید؟ لپ تاپ های مالتی مدیا و یا معمولی مناسب شما هستند. بیشتر شرکتهای سازنده برای کاربری عمومی مدلهایی با قیمت پایین و عملکرد خوب ارائه میدهند. لپ تاپهای سبک: اگر وزن لپتاپ برای شما مهم است، به دنبال الترابوک و یا مکبوک بگردید. الترابوکها وزن و ضخامت بسیار کمی دارند و قدرت بالایی دارند. لپتاپهای سری ZenBook شرکت ایسوس، سری سرفیس مایکروسافت، شیائومی و مکبوک ایر شرکت اپل پیشنهاد می شود. لپ تاپ گیمینگ: سری جدید کارتهای گرافیک NVIDIA مخصوص بازی برای لپتاپ، همان عملکرد نسخهی رومیزی را دارا هستند؛ در نتیجه میتوانید با خیال راحت یک لپتاپ مخصوص بازی خریداری کرد و نگران عملکرد آن نبود. برندهای ایسوس، MSI و ایسر لپتاپهای مخصوص بازی بسیار خوبی ارائه داده اند. لپتاپهای شرکت Alienware و Razer پیشنهاد می شود.

  1. آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟
  2. لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد
  3. دستورالعمل استفاده از باتری لپ تاپ
  4. چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟

laptopپردازنده برای بهدستآوردن داده، ابتدا حافظه نهان خود را چک میکند و درصورتیکه در آن حافظه، داده موردنظر وجود نداشته باشد به سراغ حافظه اصلی میرود. به این صورت حافظه نهان بر روی سرعت پردازنده تأثیر زیادی دارد. هستههای پردازنده در تعیین قیمت لپتاپ جدید مؤثر بوده و پردازندههای مستقلی هستند که هر یک بهصورت جداگانه دستورات را پردازش میکند. امروزه پردازندهها معمولاً دارای بیش از یک هسته هستند که برای کاربران این امکان را فراهم میکنند که مجموعه دستورات یا برنامههای خود را با استفاده از پردازش موازی (Parallel Computing) سریعتر از قبل اجرا کنند. البته داشتن هستههای بیشتر به معنای افزایش کارایی کلی پردازنده نیست. چون بسیاری از برنامهها هنوز از پردازش موازی استفاده نمیکنند. یعنی عملاً سایر هستهها کار بهمراتب کمتری نسبت به یک هسته انجام میدهند. البته با تکنولوژیهایی مثل هایپر تریدینگ (Hyper Threading) یک هسته، خود به چندین ریسمان یا به زبان ساده، هسته مجازی تقسیم میشود. برای مثال پردازندههای i5 دو هستهای اینتل، با استفاده از این تکنولوژی به چهار ریسمان یا هسته مجازی تقسیم میشوند.

Old skool رایانه

لپتاپها میتوانند بر یک طیف محاسباتی بین ابزار پرتابل قرار گیرند. نقطه استفاده آن مانند نرمافزار دسک تاپ است ولی نمیتواند محاسبات متحرک را انجام دهد. اینها به آسانی حرکت میکنند و نمیتوانند هنگام حمل استفاده شوند. زیرا به توان AC نیاز دارند. رایجترین آنها osbornel میباشد که میتواند نرمافزار دسکتاپ را راهاندازی کند ولی حامی محاسبه متحرک نمیباشد. رایانهها به شکل نوت بوک کاغذی هستند و رابط آنها دارای شیار مغناطیسی است و نرمافزار میتواند با یک صفحه نمایش تماسی شناخته شود. ازسال ۲۰۰۷ رایجترین آنها به نام tabletpc عرضه شد که صفحه نمایش تماسی دارد. بعضی از آنها صفحه کلید ندارند و قابل انتقال میباشند. آنها چرخش ۱۸۰ درجه دارند و بر بالای صفحه کلید تا میشوند. آنها عملکرد محدود در محلهای خاص داشتهاند و میتوانند وظایف عادی را انجام دهند. Tablet اینترنتی به شکل لوج است و میتواند در محاسبه متحرک استفاده شود. آنها از لینوکس استفاده میکنند؛ و میتوانند چند برنامه را راهاندازی کنند ولی جایگزین رایانه نمیشوند.

چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟

laptopنحوه ارسال به چه صورت است ؟ نحوه ارسال با پست ، تیپاکس ، اتوبوس ، پیک (در تهران ) و به انتخاب مشتری است. در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟ در این مقاله چندین راهکار برای بالا بردن سطح امنیت وای فای به شما ارائه می کنیم. تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره ی هر یک از فرمت های FAT32 و NTFS و ویژگی های هریک با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم. یکی از مهم ترین فاکتور ها قبل از خرید لپ تاپ استوک یا هر سیستم کامپیوتری دیگری تشخیص نسل پردازنده آن سیستم می باشد.

شیاری میتواند به راحتی استفاده شود.

laptopهر فروشنده از طرح اختصاصی استفاده میکند و در نهایت میتوان به مؤلفههایی دست یافت که در بخش رقابت قرار گرفتهاند با چند مورد استثناء میتوان دید که مؤلفههای laptop به ندرت میتوانند بین سازندگان مورد پذیرش قرار گیرند. آنها در خطوط متفاوت تولید مورد توجه خاص هستند. ابزار جانبی آنها بر PCB اصلی قرار میگیرند و بنابراین ارتقاء با استفاده از ورودیهای خارجی عملی خواهد شد و میتوان از شیار کارت و لوازم بیسیم استفاده کرد. دیگر مؤلفهها مانند RAM و درایو سخت و باتریها نیز توسط کاربر ارتقاء خواهند یافت. بسیاری از این laptopها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpuها به مدلهای خاص محدود شدهاست. شیاری میتواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدلهای سال گذشته به خوبی نمیتوانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند. بسیاری از این لپتاپها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلوتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آنها در کارتهای نصب شده انجام شود.

رایانه بدترین دشمن شماست. 7 راه برای شکست دادن آن

برای مثال پردازندهای که سرعت آن ۲.۵ گیگاهرتز است، میتواند در هر ثانیه ۲ میلیارد و نیم دستور را پردازش کند. درصورتیکه پردازنده دارای هستههای بیشتر باشد، هر هسته میتواند بهصورت مجزا ۲۸۰۰۰۰۰۰۰۰ دستور را پردازش کند. البته منظور دستورات ساده یک سیکلی هستند (مثلاً در طراحی RISC تقریباً همه دستورات یک سیکلی هستند) که در یک چرخه (Cycle) اجرا میشوند. عامل دوم در خرید لپتاپ ارزان که معمولاً از سرعت نیز بیشتر موردتوجه قرار میگیرد، حافظه نهان (Cache) پردازنده است. حافظه نهان میتواند دارای چندلایه باشد که با حرف L نشان داده میشود. معمولاً پردازندهها تا ۳ لایه حافظه نهان دارند که لایه اول (L1) نسبت به دوم (L2) و دوم نیز نسبت به سوم (L3) دارای سرعت بیشتر و حافظه کمتری است. حافظه نهان معمولاً تا چند ده مگابایت میتواند فضا برای ذخیرهکردن داشته باشد که هرچه این فضا بیشتر باشد، قیمت پردازنده نیز بالاتر خواهد رفت. حافظه کش وظیفه حفظ داده را دارد و به دلیل اینکه سرعت آن بسیار بیشتر از حافظه اصلی (RAM) است، بنابراین تأخیر در اجرای دستورات را بسیار میکاهد.

بنابراین اگر کاربر عادی بوده و نیاز به پردازش های روزمره سنگین ندارید، تهیه محصولات سطح ابتدایی مانند سری مدرن ام اس آی یا ویوو بوک ایسوس می تواند بهترین انتخاب و نتایج را به همراه داشته باشد. در صورتی که کاربران نیمه حرفه ای هستید، سری های رده متوسط گیمینگ مثل کاتانا ام اس آی یا تاف ایسوس می تواند پاسخگوی خوبی برای نیاز های شما بوده و کار شما را راحت تر سازد. انواع برند لپ تاپ با تنوع محصولات بالا یکی از خدماتی است که در آی تی سیتی سعی شده به مشتریان عزیز ارائه شود. زیرا معتقدیم که کاربران باید حق انتخاب داشته و بسته به نیاز خود بتوانند محصول مورد نظر خود را از میان مدل های متعدد انتخاب کرده و خریداری نمایند. با توجه به این موضوع، سعی شده تا از حرفه ای ترین مدل های برندهایی مانند مایکروسافت و اپل تا لپ تاپ های اقتصادی لنوو در این لیست گنجانده شود. البته بحث تامین کالا نیز یکی از مسائل حیاتی است که آی تی سیتی سعی کرده تا با رفع آن به شکل موثر در بازار فعالیت کرده و به کاربران بهترین خدمات را ارائه کند.

این اولین سوالی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند. توضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در اینستاگرام استوک شاپ مشاهده نمایید.

laptopبیشتر افراد عادی کار خرید و فروش سهام را از طریق موبایل انجام می دهند . یکی از مهم ترین قسمت ها و قطعات لپ تاپ استوک و کامپیوتر پردازنده ی مناسب می باشد . باید در انتخاب پردازنده دقت زیادی داشته باشید که پردازنده ی مناسب با کار خود را انتخاب کنید . هر سری از این پردازنده ها ویژگی های خاصی به لپ تاپ ها می دهند . در این مقاله از سایت استوک شاپ به بررسی این تفاوت ها می پردازیم . می توان گفت که حدود 10 سال است که پردازنده های core i3 ، core i5 ، core i7 وارد بازار شده اند و امروزه مردم این مدل ها را به خوبی می شناسند . با این حال خیلی از افراد هنوز هم در انتخاب نوع پردازنده مردد هستند و انتخاب برایشان سخت است . قبل از اینکه لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید باید انتظار خود و کارهایی که می خواهید با آن انجام دهید را مشخص کنید .

  • حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • ایا CPU و گرافیک قابل ارتقا هستند؟
  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • Nvidia GeForce 1000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce GTX 1650)
  • راهنمای تشخیص نسل cpu و پردازنده سیستم
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10

مخاطبین اولیه آنها مسافران تجاری و دانشجویانی هستند که به laptop سبک نیاز دارند. آنها اغلب هزینه خرید بالایی دارند. البته دارای عمر طولانی باتری میباشند و از Cpu با توان خانگی نیز استفاده میکنند. از نوع نوری و باریک دارای وزن ۶-۴ پوند است و اندازه صفحه نمایش بین ۱۲ و۱۴ اینچ میباشد. قاب بزرگ وزن ۷-۵ پوند دارد و اندازه صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچ و ۴/۱۵ میباشد. ایننوع از لپتاپها عمدتاً در محل ثابت استفاده میشوند و به علت وزن و اندازه غیرطبیعی نسبت به سایر لپتاپها مطلوب نمیباشند. البته فضای بیشتری را برای مؤلفهها عرضه میکنند و بهاندازه ۱۷ - ۲۰ اینچ هستند. اینها دارای عمر باتری نسبتاً کوتاه میباشند که تقریباً ۳ساعت دوام میآورد زیرا سختافزار قرار داده شده در این نوع لپتاپها جهت استفاده مؤثر باتری بهینه نشدهاند. گاهی اوقات آنها را luggable گویند. این مثال از آنها شامل نوت بوک بازی است که میتواند پردازش گرافیکی سه بعدی انجام دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آبیدر استوک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد