کشتی سرگشته

کشتی عمر

کشتی سرگشته

کشتی عمر

گارانتی شامل لپ تاپ zbook hp چه مواردی میشود؟

طراحی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

laptopهمچنین لپ تاپها ممکن است که از پورت اترنت نیز برای این منظور استفاده کنند. پورت اترنت به کامپیوتر این اجازه را میدهد که از طریق کابل اترنت به شبکه محلی (LAN) متصل شود. اتصال بلوتوثی، نوع دیگری است که لپ تاپ از طریق آن میتواند به دستگاه یا رایانههای دیگر وصل شود. بهعنوان مثال، یک ماوس یا صفحه کلید میتواند بهصورت بیسیم به لپ تاپ متصل شود. یک لپ تاپ همچنین میتواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شود و از طریق شبکه گوشی همراه، به اینترنت دسترسی داشته باشد. این اتصال معمولا tethering نامیده میشود. بنابراین برای خرید لپ تاپ میتوانید فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید. علیرغم اینکه دسته بندی خاصی برای جداسازی لپ تاپها وجود ندارد، اما شما بسته به نیاز خود میتوانید به انواع مختلفی از لپ تاپها دسترسی داشته باشید. قیمت لپ تاپ در خرید لپ تاپ اهمیت بالایی دارد و مخصوصا با ظهور لپ تاپهای گیمینگ، بازهی تنوع در قیمت لپ تاپ به شدت افزایش پیدا کرده است. لپ تاپهای گیمینگ گاها از ۱۰۰ میلیون تومان نیز گذر کردهاند، اما شما با یک تحلیل و بررسی دقیق و کمک گرفتن از مقالههای موجود، میتوانید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و دربردارنده تمام نیازهای خود تهیه کنید. لپ تاپی برای شما مناسب است که برای کارهای روزانه کاری یا دانشگاهی و سرگرمی شما مناسب بوده و بتوانید بدون نیاز به خرید لپ تاپ جدید در سالهای آینده، بهطور مداوم از آن استفاده کنید. برندهای مختلفی همچون اپل، ایسوس، ایسر، سامسونگ، لنوو، ایسر و غیره اقدام به تولید و عرضه محصولات خود به بازار لپ تاپ کردهاند. این روند سبب شده است که تنوع و رقابت بالایی را بین این برندها شاهد باشیم که همگی به نفع مصرف کننده خواهد بود.

  • گارانتی شامل لپ تاپ zbook hp چه مواردی میشود؟
  • حافظهٔ نهان(cache)
  • لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری
  • سرعت پردازنده
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟

laptopسبب شدهاند تا نمایشگرهای OLED گران قیمتتر بوده و گزینه بهتری برای استفاده در لپتاپهای بالا رده باشند. همچنین نمونههای تولید شده مجهز به نمایشگرهای OLED در بازار بسیار محدود است. توجه داشته باشید که ابعاد و وزن لپتاپ میتواند در انتخاب لپتاپ مناسب شما نقشی مهم داشته باشد. اگر لپتاپ برای شما استفادهای خانگی دارد و زیاد به فکر جابهجایی آن نیستید، وزن برای شما نباید چندان اهمیت ویژهای داشته باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که باید دائم جابهجا شوید و لپتاپ خود را همراه خود ببرید، قطعاً لپتاپهای بزرگ و سنگین گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود. سری لپتاپهایی به نام اولترابوک در بازار وجود دارند که وزن آنها کمتر از ۱.۵ بوده و دارای ضخامتی کمتر از ۲۰ میلیمتر هستند. این سری دستگاهها دارای SSD هستند و سرعت بالاتر و وزن پایینتری نسبت به هارد دیسک دارند. مکبوکهای اپل و سرفیسها از دسته اولترابوکها میباشند.

میخواهید پول اضافی؟ شروع لپ تاپ

laptopسی پی یو مغز یک کامپیوتر است؛ به همین خاطر باید سعی کنید در هنگام خرید، بالاترین سی پی یویی که قدرت خرید آن را دارید تهیه کنید. کارت گرافیک لپ تاپ: با توجه به هدفتان از خرید لپتاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک متغیر خواهد بود. از دیگر عواملی که در هنگام خرید نیاز است تا به آن توجه نمایید می­توان به: سیستم عامل، پورت­های لپ تاپ، وزن، جنس بدنه و گارانتی آن توجه نمود. پس از برآورد قیمت، طراحی خوب لپ تاپ یکی از مهم­ترین و موثرترین عوامل در خرید آن می­باشد. طراحی لپ تاپ باید دلنشین، ظریف و زیبا باشد تا بتواند جای خود را در دل مشتریان باز کند. اما پس از قیمت و طراحی، توجه به مشخصات فنی که تعدادی از آن­ها را در پاراگراف قبل توضیح دادیم، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. با توجه به شغل و نوع کارایی که فرد از لپ تاپ خود انتظار دارد، لپ تاپ­های متفاوتی ساخته شده­اند. متفاوت هستند و هدف کاربر از خرید، در انتخاب نوع آن تاثیر بسزایی دارد.

پنج بسیار ارزشمند کلاس درباره لپ تاپ That you'll همیشه به یاد داشته باشید

این در حالی است که اکثر لپ تاپ های مهندسی یا اُلترابوک ها چنین ویژگی ندارند. اگر که خوره بازی هستید و میخواهید تا 5 ساعت به صورت مداوم بازی کنید، به دنبال لپ تاپ هایی با باتری بیشتر از 60 وات بر ساعت و بیشتر از 2-3 سلول باشید. باتری هایی مثل باتری لپ تاپ لنوو لجیون 5 که 60 وات بر ساعت حجم دارد میتواند تا 3-4 حداکثر شما را همراهی کند و پس از آن باید لپ تاپ خود را به شارژ بزنید. بالاتر باشد، شارژ شما زودتر به اتمام خواهد رسید. در قدیم عده ای اعتقاد داشتند که بهتر است برای بازی کردن مداوم باتری لپ تاپ خود را در بیاورید و مستقیم لپ تاپ را به برق وصل کنید. برند Asus یکی از قدیمی ترین و بهترین عرضه کننده های لپ تاپ های گیمینگ است. برند ایسوس حتی برای مشتری های گیمر خودش یک جامعه (Community) تشکیل داده است به اسم Republic Of Gamer که به معنای «جمهوری گیمر ها» است.

laptopدر همه لپ تاپ ها ، حافظه جانبی ، قابلیت ارتقا دارد . در بعضی لپ تاپ ها دو یا چند محل برای قرارگیری حافظه جانبی وجود دارد که برای اضافه کردن هارد دوم یا سوم مشکلی وجود ندارد . ولی در لپ تاپ هایی که این محل ها وجود ندارد و دایو نوری دارند ، با خارج کردن درایو نوری و جایگزینی با حافظه جانبی دوم، این امکان فراهم میشود. رم لپ تاپ ها ، قابل ارتقا است؟ آیا مشکلی ایجاد نمیشود ؟ رم همه لپ تاپ ها اگر آنبرد نباشد ، تا مقدار مجاز قابل ارتقا است وهیچ مشکلی ایجاد نمیشود ، بلکه باعث بهبود عملکرد و افزایش سرعت لپ تاپ میشود. شارژدهی باطری چند ساعت است ؟ ، استفاده از وای فای ، مقدارنور صفحه نمایش ، سن باطری و غیره بستگی دارد و بر مبنای وات ساعت سنجیده میشود. برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از باطری به مقاله راهنمای استفاده از باطری لپ تاپ مراجعه شود.

واقعیت زشت درباره لپ تاپ

laptopنوت بوکهای نازک دارای یک فن داخلی بسیار مناسب هستند که یک نمونهی خوب در این زمینه محسوب میشوند. هرچهقدر که وضوح لپ تاپ بیشتر باشد جزئیات بالاتری را در اختیار خواهید داشت و میتوانید شرایط بهتری در تجربهی بازی داشته باشید. بههمین دلیل است که معمولا هنگام خرید لپ تاپ مخصوص بازی، بهدنبال محصولی باشید که دارای صفحه نمایش حداقلی 1080p باشد. لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus S یکی از محصولات شگرفی است که با داشتن پردازنده Core i7 و صفحه نمایش Full HD میتواند انتخاب مناسبی برای تجربهی بازیهای AAA روز باشد. این لپ تاپ از حافظه SSD استفاده میکند و به کارت گرافیک RTX 2080 GDDR6 مجهز شده است که حافظه اختصاصی آن نیز ۸ گیگابایت است. فقط یک کارت گرافیک قدرتمند میتواند یک لپ تاپ معمولی را به یک لپ تاپ گیمینگ تبدیل کند. برای تجربهی آثاری مانند Cyberpunk 2077 و Dark Souls، میتوانید لپ تاپی را خریداری کنید که در کنار کارت گرافیک قدرتمند، دارای پردازنده مرکزی مناسب، حافظه SSD و دیگر فاکتورهایی است که در درجه اهمیت بعدی قرار میگیرند.

laptopدانشجویان در هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه میشود که این قشر لپتاپهای سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آنها توسط دانشجویان منطقی به نظر میرسد. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آنها ندارند. لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ پردازنده و رم را شاید بتوان اصلیترین سختافزار موردنیاز یک لپتاپ مناسب برای برنامهنویسان دانست اما دقت کنید حملونقل و کیفیت نمایشگر به دلیل استفادهی طولانی مدت کاربر اهمیت بالایی دارد. مواردی مانند کیبورد و ترکپد نیز به ترتیب در هنگام خرید میبایست موردتوجه قرار گیرند. تراشه گرافیکی قوی نیز کماهمیتترین مورد برای کارهای برنامهنویسی عادی محسوب میشود. لیست قیمت لپ تاپ امروز را چطور پیدا کنیم؟ قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار بهروزرسانی میشود. آیا پردازندههای سری U اینتل برای کارهای سنگین مناسب است؟ آیا زومیت خود عرضه و فروش لپ تاپ را همانند یک فروشگاه انجام میدهد؟ خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد.

  1. صفحه نمایش با کیفیت 1080 (کیفیت Full HD)
  2. لپ تاپ صنعتی چیست ؟
  3. تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟
  4. بهترین لپ تاپ هایارزان برای برنامه نویسی
  5. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  6. شارژدهی باطری چند ساعت است ؟

laptopبرندهای مختلفی در سراسر جهان در تولید انواع لپتاپ باکیفیت باهم رقابت دارند. از مهمترین این برندها اپل، ایسوس، لنوو، اچ پی، ایسر، ریزر، گیگابایت و ام اس آی هستند. ایسوس یک شرکت تایوانیست که توسط چهار مهندس کامپیوتر تاسیس شد. این شرکت با لپتاپهای با کیفیت و جذاب سهم بزرگی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. مهمترین سریهای لپ تاپ ایسوس شامل Vivobook، ROG، TUF و Zenbook میباشد. اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید با وجود تنوع محصولات ایسوس میتوانید لپتاپ مورد نیاز خود را بیابید. ایسوس در بازههای قیمتی مختلف از نوت بوک های ارزان قیمت تا لپتاپهای بالارده گیمینگ را به بازار عرضه کرده است. شرکت ایسوس در تمام این سالها تلاش کرده تا کیفیت دستگاههای خود را در سطحی بالا حفظ کند. همچنین با به کار بردن استانداردهای به روز در تلاش است خرید ارزشمندتری را برای کاربران به ارمغان آورد. شرکت چینی آمریکایی لنوو یکی از بزرگترین شرکتهای تولید و عرضه لپتاپ در دنیا در سال 1984 تاسیس شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد